Doruk2019_annesi benim oğlum da kolik bir bebekti tam anlamıyla da geçti sayılmaz 3 ay 24 günlük.
İlk 15 gün annem yanımdaydı (farkli şehirlerdeyiz )
Sonrasında kayınvalidem geldi (aynı sokaktayz) 5 10 gün derken arrk sıkıldım senin gibi kendim bakmak istiyorum dedim ve kayinvalimdemlere inmedim normalde gün içinde ordaydim yemek derdim falan hiç yoktu önüme koydu sağolsun. Eve çıkınca çok boşladin ne kahvaltı yapabildim ne de akşama yemek. Paket kekler yiyodum ya da çubuk krekar yani uykusuzluk gaz sancısı sürekli kucakta gezmek istemesi 1 dakika bile susmamasi derken gerçekten çok yoruldum ruh sağlığım bozuldu resmen. Çocuk ağlayınca onu sakinlestirmek yerine bağırıyordum o ağlayınca bende agliyordm baktım olavak gibi değil gene kayinvalidemden destek istedim. Evet bazı yönleri hoşuma gitmiyor şu çocuğa karışması etmemiş ama konuşarak çözdüm hepsini
Kendin ve bebeğin için eğer yardım alabilevegin biri varsa al derim. Dinlenmek senin de hakkın