Kızlar 1,5 aylık bebeğim var çok ağlıyor gazlı bebek kendime hakim olamayıp bağırıyorum korkuyor ve çok üzülüyorum.Dinlenemediğimden beslenenediğimden canımda çekiliyor.Kimseninde desteğini istemiyorum oğlumu kendim büyütmek istiyorum.Çok üzülüyorum.Önerisi olan var mı😫😢