Noname987 tabi ki kalmıyor ağlıyor konuşuyor emziğini atıyor ama ben kararlıydım ne yaparsa yapsın umursamadım emziğini verip uyumasını söylerdim hayla direniyor mesela 45 dk bulduğu günlerde oldu ama en azından kalkıp su içer geri yatıyor bazen emmek istiyor yine sık kalkıyor onun sebebini bilmiyorum ya