18 aylık bir oğlum var sürekli destekli uyurdu ve sallanmak isterdi ve artık bıraktık akşamları karnını doyuruyorum uyku tulumunu giydiriyorum ve yatağına bırakıyorum ben artık uyuycağım sende kapat gözünü çabuk diyorum ben arkamı dönüp yatagımda uyuyor numarası yapıyorum tabi müzikiğimiz var o çalıyor ilk zamanlar iki ağladı bir sustu yattı tabi ara ara 35 40 dk buluyor kendi kendine uyuması ama çoook şükür 10 güne yakın bir zaman oldu ama çok rahatım inş aramızda destekli uyuyan bebişlerde tez zamanda böyle olur mutluluğumu sizinle paylaşmak istedim ama birde uyku arkadaşı yapmak istiyorum olur mu sizce nasıl bir şey tavsiye edersiniz 🥰