nurbahar33 nrfsnykp bıngıldağı nasıl korudunjz ben korkuyorum dokunmaya açıkcası :) o yüzden komak sorunu oluştu
nrfsnykp nurbahar33 birşey olmuyor canım ustelik ben 4 aylıkken kazıttım sonra 6 aylıkken biraz uzamisti tekrar kazıttım aklı yetmeden kazitalim arkadaş ortamında cekinmesin dedim gürleşmesi için
Alisvehumos Osman gönülal hocanın videosu vardı sosyal medyada,onu uyguladım 4.gün geçti çok faydalı oldu,bir bakın faydasını görürsünüz mutlaka💕
melektg Fadime4510 biz cildiye uzmanına göründük bizde de çok vardı kötü bir görüntü sağlıyordu. Krem verdi bize geçti çok şükür 10 gün içinde .
melektg Hiçbir şey etki etmedi bu arada . Zeytinyağı da sürdük . Bebek yağı da herşeyi denedik . Cildiyenin verdiği krem hemen geçirdi
sariniz13 Fadime4510 banyo yaptırmadan yarım saat önce kafasına zeytinyağı sürüyorum banyo esnasında konak tarağı var onunla tarayıp güzelce duruluyorum başını bu şekilde 2 güne geçmişti şükür birde ben hergün yııkıyorum ama şampuanı sürekli kullanmıyorum haftada 2 kere kullanıyorum diğer zamanlar sadece vücuduna sürüyorum doktorumda aynı şekilde tavsiye etmişti ve kafasını güzelce durula demişti
patastikof Fadime4510 ben has zeytinyagi yapıp 1gun kafasında bekletiyorm ve konak sampuani aldım muslera ise yaradi
saskinanne00 Fadime4510 zeytinyağı vs hepsini denedim olmuyor. Çok az karbonatla zeytinyağını karıştırıp sürdüm bir saat sonra konak tarağıyla taradım karbonat konakları kabarttı ve ikinci yapışımdan sonra bir daha konak olmadı çok şükür. Tavsiye ederim etrafımda kim varsa hepsi bu şekilde kurtuldu
asenaerva Fadime4510 zeytinyağı ile biraz beklettikten sonra bebeğinin tarağı ile tarayın bunu her banyo yapılışında uygulayın 2-3 denemeden sonra geçecektir
maygirl Fadime4510 bnyodan bi saat once zeytinyai surun bekletin yikamafan once konak frcasi ile tarayin geriye dgru cikiyor.her banyo oncesi bunu yapin.gecmezse jeli var eczanede onu kullanablirsiniz
Busrabbb Fadime4510 merhaba, banyodan önce hakiki zeytinyağı sürüp güzelce başına masaj yapın yedirin bi yarım saat bekleyin hatta başına taktırırsa birde bere takın iyice emsin zeytinyağını sonrasında tarayın ve banyoya 🥰 bebim bebeğimin bu şekilde geçmişti
okk Fadime4510 tek çözüm zeytinyağı arkadasım süreceksin basına biraz bekleyeceksin yumusadıktan sonra tarağı var onunla tarayacaksın max 2 veya 3. Yapmaya tamamen bitiyor
ceylin3871 Fadime4510 Banyodan önce Zeytin yağı sürün Hafif masaj yaparak daha sonra şapkayla biraz kapatın hem kafası usumemis olur (zeytin yağı saçı islatacagi için) Biraz bekletin daha sonra konak tarağı ile hafif hafif konakları tarayın sonra bici biciyaaa 🐣 biz böyle geçirdik benimde kızımda yoğun konak vardı kaşlarinda bile ama atlattık böyle şükür
ceylin3871 Fadime4510 Bu arada zeytinyağı vs yaptığınız halde konak tekrarliyorsa bebeğinizin vücudunu kontrol edin kuruluk varmı eğer vücudu kuruysa atopik dermatit olabilir çünkü atopik ciltler konağı tekrarlıyor maalesef ki
baharberkay Konak konusunda en hızlı çözümü ecowell şampuanda bulduk biz baya iyi geldi şimdi hiç yok kuzumun kafasında
gzdeumay Fadime4510 yorumlarda birçok kişi yağ sürün yazmış bence yapmayın. Banyo yapmayı çok seven bebeğimi banyodan soğuttu. Başında ki yağı arındıralım derken çok ağladı şimdi her banyoda ağlıyor. 3.5 aylığız 1 aydır uğraşıyordum konak geçsin diye. Clinikid konak önleyici köpük kullandım 2 yıkamada tamamen bitti. Yağı denemeden önce almadığıma pişman oldum🥲
ayfer77_ Fadime4510 yağ başlı başına çözüm olmuyor bazen 3 aylık oğlumda tekrarlayan konak vardı mustelanın konak kremini kullandık geceden sürüp sabahına yine mustelanın konak şampuanıyla yıkadım 2 kere tekarladim ve bitti birdaha da olmadı şiddetle öneriyorum yağladım zaman 3 gün sonra tekrarlıyordu
hamzacanim Fadime4510 oğlum da da oluştu yoğun bakımda iken . Ne yaptıysak geçmedi en son dalının bebek yağı ile günde 4 5 kere yedirdim taradım geçti
aysi9898 Ben de bazen yaşıyorum 4 aylık Benim de bebeğim ve bebe yağı saç derisini tahriş etmeyecek şekilde tarıyorum