adsan meraliredam bebeğime 5 gündür tedavi uyguluyorum ve şuan dışa çıkmış durumda dışa mı atıyor bu şekilde iyileşme sürceci mi lütfen bana söyler misiniz
meraliredam adsan dışa çıkmış derken tam olarak neyi kast ediyorsunuz anlamadım.Benim bebeğime ne yazık ki çok geç teşhis konuldu o zamana kadar da yara olmuştu bunu mu demek istediniz, iltihaplı sivilce gibi bazıları
elifbarcin65 adsan evet canm benimde öyle oldu dışa kusuyor tüm vücudu kaplanmisti kıpkırmızı olmuştu karnı full yani Sonra geçti