Sizin de acilen tadaviye başlamanız lazım.Evde kim varsa.Eşiniz siz..Belirtileri yoksa bile şuan size de bulaşmış ve yumurtlama evresinde muhtemelen.Herkes aynı anda tedavi olmazsa geçmiyor.Ben eczane tavsiyesi üzerine Xabion pembe losyon aldım.Onu bebeğinize 3 gün geceleri saçlar dahil ayak parmaklarından tutun da her noktasına süreceksiniz.Kiyafetlerini değiştirmeyin, başını yikamayin.Bu 3 günlük süre zarfında elinize geçen herşeyi enn az 60 derceede yıkayın mümkünse 80-90 yıkayın.Yikanmayacaklari çöp poşetine koyun 3 gün açmayın ağzını.Sizin için de aktardan toz kükürt alıp evde vazelin karbonat vs ile kendiniz de krem yapabilirsiniz ama uğraşmayın derim.İmkaniniz varsa bu xabionun yetişkinler için olanı da var.Dayanma esiginiz ne bilmiyorum ama ben nerdeyse kaynar suyla yikandim.durulanma suyuna mutlaka beyaz sirke koyun.Beyaz sirkeyi fiffisli bı şişeye koyup koltuk halı vs ne varsa gidip gelip sıktım.Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.Uyuz maalesef ciddiye alınması gereken bir illet.Lutfen ciddiyetle söyle kendinze 1 ay kadar dikkat edin.Tüm bunları yapmazsanız tamamen geçmiyor ne yazık ki.Ozel cildiye doktorunun yazdığı bı reçete de var, yetişkinler için krem yaptırmak için eczaneye.İsterseniz bulabilirsem onu da atarım.İnşallah en kısa zamanda kurtulursunuz.Çok geçmişler olsun 🏵️