mematiii durulandiniz yok kız öyle değil bunun adında öyle geçiyor ya başta hatırlamadım o yüzden değiştirmediği de yazdığımı😄
durulandiniz mematiii 😊Resimdeki bizde de var bunların iki parçalı olanlarını gördüm , ortadan ikiye ayrılmış yani yoksa ondan alalım meyvesi sebzesi de var
mematiii durulandiniz hım doğrudur canım başka öneren vardır diye posta açtım ama bir iki kişi biliyormuş
mematiii durulandiniz aa bu güzelmiş canım Ben de bunun tencerelş olanı var şimdi ebebektede görmüştüm oltası olan ucunda mıknatıslı olanlar nasıl acaba onlarda değişik
durulandiniz mematiii canım balık tutmadan sıkılır 6-12 ay oynadık biz.. Şu an arada çıkarıp zevkine tutuyor😂
mematiii durulandiniz ahaj biz yapmadık ya ve kızım öyle elinde birşeule gezmeyi sevşyor onun dikkatini dağıtır mesela ilgilenir güzelve diye düşündüm çünkü ben ayına göre bakıyordum genelde oyuncakların ve ısırdığı içinde korkuyordum .Bunda belki öyle olmaz ya 😅
durulandiniz mematiii Yok ısırmaz bence dene bakalım fiyatı uygun zaten Sadece basit kaçar ondan sıkılır dedim :)
mematiii durulandiniz hım herşeyden sıkılıyorjş canım en azından oltası varya onla gezer buzdolabına falan yapıştırır😅 herşeyi ağzına atıyor ve ısırıyor dişi kaşındığı için
mematiii durulandiniz vallaha ya azı dişi en arkadakiler kaç gündür ağzına yumuşak birşey atıyor ısırıyor rahat ediyor ya o yüzden zorla çıkarıyorum çıkarıncada ağlıyor başka birşey atıyor.Artık ısırsın diye birşeyker verip duruyorum.Sizinkide mi çıkarıyor?
durulandiniz mematiii Köpekler geliyor , diş macununun kapağını tırtıklıyor🥲 Ben kuru kayısı falan veriyorum , biraz sert ya kopara kopara yiyor Tetagil bide işte
mematiii durulandiniz ya kıyamam miniğe benimki onu direkt ısırınca üşenip bütün yutuyor artık iki buçuk yaşına kadar hepsi çıkar diyorlar bakalım sabredicsz artık.