renkliruya Tşk ederim canım. İnşallah bnde başarabilirim. Çok sık emiyor. İştahsızda gece hele mahvediyor beni. Ramazan gelmeden bırakmak istiyorum. Çünkü sahura kalkmak dahi zor oluyor. Çünkü uyutmaya çalışıyorum. 1-2 saat uğraşıyorum uyutmaya, yatırdığım gibi uyandığı için. Bakalım inşallah zor olmaz 🥺😢