Cennetinsusu ilk önce gün içindeki öğünlerden başladım kesmeye..mesela sabah kahvaltı sonrası öğününü kestim..sonra öğleden sonrakini gibi.. sonra sabah, öğle uykusu birde gece uykusuna geçeceğinde emziriyorum.. birde ilk bir iki hafta gece kısıtlaması yapmadım..istediği kadar emiyordu..sonra gece vermemeye başladım ama bu süreç biraz sıkıntılı oluyor.. şimdi bile sabaha karşı emziriyorum birde sabah işte..diğer öğünleri kestim.. gece kendi kendine bırakması olmadı..hala uyanıyor gece.. ama vermiyorum..😊