Bizimse kilo alımımız çok az. Sütüm çok ama çok kustuğu için doktorumuz sma optipro ya başlattı . Kızım daha çok kustu ağzından burnundan. Şimdi aptamil ar kullanıyoruz. Sütümü şimdi daha çok verip mamayı midesini tutsun diye her emmeden sonra veriyoruz.bakalım ne kadar kilo aldığını yarın göreceğiz