Her beslenme sonrası kusuyordu yaklaşık 9 ay kadar sürdü ilaçlar bir hafta kadar etki ediyordu sadece. Ar lı mama dahil kullandım fakat kilo alımımız hep gerideydi çok az alıyordu bi problem olmadı ama minyon bir bebek diye düşündüm doktorumuz da ekstra kimseye yönlendirmedi önemli olan az da olsa kilo almış olması dedi