Akgul kilolu veya zayıf bebekleri sorup kendi bebekleriyle kıyas yaparken önce anne baba genetiğine sonra anne sütü mama farkını ortaya katmalılar. Öyle seninki 5 benim ki niye 3 o zaman diye kimseyi taşlamamak, kilolu bebek annesi olarakta gösterişe girmemek gerek. Ben de çok kilolu bir bebekmişim 2 ay emmişim belli ki mama bebeğiyim. Kardeşim sırf anne sütü aldı 2. Ayında 7 kiloymuş gözleri gözükmüyor. Annemin bi kere övündüğünü veya yerindiğini duymadım görmedim. Yeni annelerin kıstası sanırım bu. 🤷♀️