Gayee hızlı ilerlemişsiniz biraz ama doktorunuz daha iyi bilir. Bebeklerin 6. Ayına geldiklerinde doğum kilolarının 2 katına, 1 yaşına geldiklerinde 3 katına çıkması normal olan. Benim kardeşimi de annem 5 buçuk kilo doğurmuş mesela 2 aylıkken 7 kiloymuş. Kilo alımı normal ama kilolu doğan bir bebekmiş. Olabiliyor böyle durumlar. Sağlıklı olması önemli.