Aren2121 benimkide 7 aylık 2 aylıkken sünnet ettirdik 4 aylıkken yapışıklık olmuş doktor eliyle açtı oda çok ağladı eve gelince hemen anestol sürdüm sonra bi kaç günde sarı kantaron yağıyla geri çekme yaptım sünnet doktoruna gösterdim 1 ay sonra, bi yapışıklık yok dedi. Zaten olsada bebek büyüdükçe kendi kendine açılıyomuş geri açıp ağlatmanın bi anlamı yokmuş. Hala geri çekme yaparım ama