Oğlum şuan 16 aylık 5 aylıkken sünnet ettirmiştik . Sürekli geri de çektim ama bugün gittik ki yapışıklık var doktor eliyle açtı çok da ağladı güzel oğlum ve kanadı😢 eve geldim her alt açtığımda çok kötü ağlıyor yürüyemiyor geri çektiğimde aşırı ağlıyor bende ağladım artık . Bunu yaşayan var mı sonradan tekrar yapışma oldu mu 😢 yine aynı şeyleri yaşarız diye çok korkuyorum