damlaa777 bende öyle bizimkisi 5,5diype ebe doktorumuz 4 diyor normal diyor doktorumuz ama ebe çok üsteliyor her gittiğimde aynı şeyleri söylüyor ultrason bile çektirdim bir şey çıkmadı dahada üsteliyorlar korku saldılar resmen içime umarım bir şey yoktur kapanır zamanla