sonnenchein Bebeğinin bıngıldağı 18.aydan sonra kapanan var mı aramızda? Benim kızımın hala kapanmadı 19.ayımıza yeni girdik, tahlil vs için sanırım doktora gitmem lazım, hangi testleri yapıyorlar bilgisi olan var mı?
minikbalinannesii sonnenchein benımkı de 15 aylık oldu hala ılk gunku gbı duruyor bıngıldak . Neden kapanmıyor acaba bebegım 36+5 dogumlu yani erken dogdu acaba onunla mı ılgıısi var .
mysozclk Gizmokzilla ffulya bu konuyu bugun Osman bey cevap vermıs d vitamini ile Bi ilgisi yok bıde bızım bıngıldak cok acık dıye saglık ocagında hemsıre 5 damla ver dedı tabı ben doktora gıttım sacma sacma işler yapmasınlar kac kere yazı gonderdık kesınlıkle verme 3 damla bıngıldakla alakası yok dedı oda
Gizmokzilla mysozclk direk bıngıldak ile ilgisi olduğu için sormadım. D vitamini eksikliği raşitizme sebep oluyor, raşitizm de kemiklerin yumuşasına sebep oluyor bu yüzden sordum ben de hemşireyim kaç sene asmde çalıştım ben de bebeklerle yıllarca ilgilendim 💐
mysozclk Gizmokzilla d vitamini eksikliğinden dolayı dedıgınız ıcın cevap verdim bu yanlıs bı bilgi bu sekilde cevap verseydiniz aslında daha dogru olurdu 🌸
Gizmokzilla mysozclk yanlış bilgi vermedim sonuçta işin özü d vitamini eksikliği sebebiyle bıngıldak yumuşaması 😅
Kupeklergiremez Benim kız 3.5 aylık işaret tırnak boşluğu kaadar kalmış d vitamini günde 4 damla bizim asm doktor da onu verirsen kapanır demişti başı sertleşir cidden de öyle oldu
Simayelif Benim bebeğim de 18 aylık hala kapanmadı. Doktor da genetik olabilir dedi ama içim rahat değil
mysozclk Gizmokzilla doktorlar d vitaminin bıngıldakla ilişkisi olmadıgını soyuyorlar buna osman gönülal da dahil yınede bilemedim en iyisini doktorlar bilir tabi 🙏
Gizmokzilla mysozclk kendim de hemşireyim asmde çalıştım kaç yıl kaç tane doktorla çalıştım. Bilgisiz kafadan konuşmuyorum ben de 🌸 doktorunuza danışın.
damlaa777 sonnenchein benim ki de ay sonu 18 aylık olacak tedirginim sağlık ocağı hemşiresi 18 ayda kapanmalı dedi doktorumuza yazdım 24 aya kadar zaman var dedi ama işte annelik açıklığı ne kadar ölçü olarak
sonnenchein damlaa777 evet 24.aya kadar bekliyorlar, hemşireyi değil doktoru baz alın, birkaç haftadır kontrol ediyorum ciddi anlamda kapanmak üzere ben de çok tedirgindim sizin gibi 🥲
damlaa777 sonnenchein annelik delilik diye boşa dememişler resmen uykularım kaçıyor aslında her halimize şükür etmek gerekirken ufak tefek şeyleri büyütüyoruz kendime çok kızıyorum gerçekten
Annesininguzusu damlaa777 sizin kaçtı ilk doğduğunda ölçü olarak acaba sağlık ocağı bizimkinede çok büyük diyor doktorumuz hayır bakma onlara diyor korkutuyorlar sizin kaçtı acaba doğduğu an ve şuan