-Nur- devlet hastanesi mi cnm bende sezeryana alın diye çok söylendim her acı çekmemde hem kanamam vardı hemde suyum gelmişti ama almadılar bekledim o kadar sürekli çocuğun kalbini dinliyolardi ama dünyaya geliyolar öyle böyle anlık acısı tatlıya dönüyo sonra dedim dogururken anam anam bidaha mi yok yok diye ama o acıyı unuttum gercekden herşey unutuluyo eline alınca o an :)