menis_21 yigitmomss Bizde erkek 😊 Aslında 28 ekim di genel anestesi ile sezeryan tarihimiz 21 Ekim gece 1.30 da suyum geldi gittik sabah 8 de sezeryan a alındım 8.15 te de doğdu. 37.3 te ....
-Nur- Alpay123 ben iki gün doğum sancısı çektim son anda sezeryanda aldılar erken doğdu paşam duramazdi yerinde 😂
Alpay123 Sabırsız minikler🤗benimde aniden oldu sabah hafif agrım oldu kontrol diye gittik hemen doğuma aldılar 1 saat için de doğdu herkes şokk😂
Alpay123 -Nur- 2 gün nasıl dayandın ben 15.20 dk çektim gerçekten çok zor.Allah’ım sabrını veriyor galiba hem çok güzel hem çok zor.
Zumram14 -Nur- 9 saat 40 dakka çektim ağrı bende 2 gün nasıl dayandın çok zor ama bi O kadar da güzel gercejdenn
Meryemsnlk Alpay123 benim kızımda 38. Haftada 2630 doğdu😊 bende benim bebeğim küçük sanıyordum aynıymış😊sağlıklı olsunlarda