rabiab ilk gebeligimde hafif pembe kanamam gelmişti sonrasında regl sancısı çekip gittiğimde 4-5 cm açıklıkla yatış yapmistim 1 saat içinde de doğurmuştum ,o dayanilmaz acıyı suyun boşalması 7 cm den sonra olmuştu. İkincide muhteşem sancılar çektim en son bana bir şeyler batıyordu sanki çocuk çıktı çıkacak gibiydi gittiğimde sıfır acilmaydi 🤣 zaten sezeryana alındım , o yüzden o işler herkeste aynı olmuyor