rabiab benimde sizin gibi 36 haftanın içinde nst de sancım çıkmıştı eve geldik iki gün sonra regl ağrısı gibi ağrılarım oldu doktor dikkat et gelmeye çalışıyor dedi bide makat gelişti bebek 5 gün dayanabildim 37+2 de geceden ağrım arttı ertesi gün doktor gel bakalım dedi bir şey yeme dedi ben hala yok ya dayanıyorum ne doğurcam diye gittim ama giderken artık bebek ayağıyla iyice basıyordu meğer doğum başlamış bir gün daha dayanmak istedim doktor izin vermedi bebek de dönmedi ben sezaryen oldum ama acı eşiğiyle de alakalı bence doğum sancısı doktorum şok olmuştu sen evde nasıl dayandın diye dikkat et o yüzden geçmezse bir doktoruna haber ver sağlıkla kavuşursun inşallah 🙏🏻