utkummm Yok hayır. Geceleri tog lu tulum giydiriyorum zaten. Gündüz de uzun kollu biraz kalınca kıyafetle rahat ediliyor. Çok sıcak olmadığı için evin nem dengesi de bozulmuyor, havası kurumuyor. Daha sağlıklı geliyor bana. Aslında ben çok sıcak severim ama çocuk için alıştım ben de.