Good_mother evet eca ben alırken de daha uygundu. Benim kombim baymak ama eca gayet uyum sağladı servis sıkıntı yaratır diyor ama inanmıyorum ben. Faturaya etkisi oldu ama az oldu. Fatura durumu evden eve fark eder mesela benim evim deniz karşısında yani ayaz yiyor kombi o yüzden genelde çalışıyor yine de dediğim gibi biraz fark oldu. Ama güney cephe ya da rüzgar almayan bi evde daha çok faturada fark yaratır bence