Kızlar merhaba benım bebeğim 1 yaşına yeni girdi 10 aylıkkken yürümeye başladı.Hareketli bir bebek su an anne ,attı ,aç diyebiliyor ismine bakıyor göz temasi kuruyor ama bazen de kafasını sağa sola salıyor , oyuncaklardan ses çıkması hoşuna gidiyor küçük ses çıkaran topları yete atar zıplatır , yuvarlak plastık kapları alır yere atar ses çıksın diye aklıma geldi içime kurt düştü yazmak sormak istedim bilgisi olan ya da bu aylarda bebeği olan harekleri aynı mı ?