16momm hatice_Akyalcin benimki 11.5 aylık park yatakta yatıyor kaçamıyor mecbur uyuyor ama büyüdükçe başka yatağa geçersek nasıl uyuyacak o yüzden sordum size büyük diye 😀
hatice_Akyalcin 16momm mobilya beşik kullanıyorduk sonradan yatak olabilenler varya. Benim ki de öyle kalkardı kucağımda oyalar tekrar yatırırdım yorulana kadar devam ederdik😅sonradan uyuyakalırdı