semray43 hayır evlenip gelmek en zoru sen 5 sene göremeyeceksin ve oturum kabuledilir edilmez belli değil he kadından çocuk yaparsa bilemem tabi. Kadınla ayrı evde yaşarsa da deport edilebilir ve kaçak olarak ayrı evde de yaşayamaz çünkü burada oturduğun evde Anmeldung yapmak zorundasın karısı ve kendinin Anmeldungları başka yerde olursa evli sayılmıyorlar çünkü Türkiye’de ki gibi değil burada sistem soyadının aynı olması evli olduğun anlamına gelmiyor 1 yıl ayrı yaşayınca boşanmış bile sayılabiliyorsun 10 dakikada boşarlar mesela ve A1 sertifika almadan da evli bile olsa gelemiyor. 👌🏻 işle daha kolay geliniyor çünkü işçi alımı çok fazla.
Ayrıca evlilikte oturum 5 yılda ki boşanırsa da görüne tekmeyi atarlar he atmadılar diyelim ki seninle evlenip getiremez Alman hükümetinden zeki mi senin kocan? çalışarak süresiz oturum 6 ayda veriliyor kocan seni keklemiş cahil oldugun için
Çok geniş midelisiniz aç kalırım kocamı başkasıyla paylaşmam 👌🏻