derinmom07 ben ilk bebeğime hamile olduğumu öğrediğimde yani 2022 ocakta bıraktım sonra o 6 aylıkken emmeyi bıraktı sonrası başlamamak için daha zor oldu özellikle içen insanlarla görüşünce bi nefes diye içim gitti ama biliyorum bi nefes bile alsam başlardım ve kızımın asla benden böyle bir şey görmesini istemiyorum. Çok aklım gider olmuştu neyse ki tekrar hamile kaldım😅 şimdi emzirme dönemindeyiz öyle olunca da canım falan da istemez oldu ama benim kocam da benle beraber bıraktı yoksa kızım görmesin diye durmanın bi manası kalmaz babasından görecek yine görecekti. Kocam bırakmasa ben de dayanamazdım sanırım🥲 erkekler de bizim gibi vicdan yüklü olsalar keşke. O zaman o da içmezdi siz de dayanabilirdiniz🥹