Elazeynep1 ysfhcrhsn yeni başladım b12 kullanmaya heniüz bi değişiklik yok onu kullanmayı bile unuttuğum oluyor😂
Balinannesii ysfhcrhsn evet bende aynı böyleyim. Hamilelikte b12im eksikti. Hergün düzenli vurulduğum iğnem vardı ama doğumdan sonra bıraktım herseyi o kadar çok unutuyorum ki hiç iyi birsey değil aslında bu