doğuma yaklaşık 2 ay kala başladı bu problemler inanılmaz unutkan ve dalgınım hatta bir ara adımı bebeğinin adını unuttum anlikta olsa bu beni çok üzdü hala unutuyorum herşeyi insanları isimleri hatırlamıyorum yaşadığımı konuştuğumu yaptığımı hatta bunun surebaraligi o kadar kısa ki çok korkuyorum örneğin ben masayı toplayım diye kalkıyorum bi bakmışım övür odaya uyumaya gitmişim ne bilim yemek yapıyım diye dolabı açıp boş boş bakıp kapatıyorum bunlarida eşim farketti inanılmaz ürküyorum benim gibi olan var mı