papatya6767 kesinlikle Allahın izniyle sağlık sıkıntısı yoksa kafaya takmamak gerek çünkü illaki yapıyorlar malesefki çevre baskısı çok oluyor gerekli gereksiz herkesi yorum yapıyor benim de ilk çocuğumdu diye ben de çok kafaya takıyordum bir süre sonrası salmıştım artık çünkü doktora götürdüğümde herhangi bir problemi olmadığını vakti gelince çocuğun yürüyeceğini söylemişti doktor bana ki demek ki vakti şu anki çocuk ayaklandı umarım en kısa sürede sizin çocuğunuz da ayaklanır ☺️