esragoktugg Aaaa çok güzelmiş, inşallah dediğiniz gibi olur. Yoksa ufacık bebeyle git gel yapmak da, eşten ayrı kalmak da zor olur. Zaten taşınma sureci yeterince sıkıntılı. İnşallah dediğiniz gibidir de, ufacık da olsa işimizi kolaylaştırırlar.
Zaten mantiksizdi onun başlangıç yapıp sonra evrak gönderilmesi. Bu adamın oraya tayini çıkmış. Tayin belgesi ile o şehire eş durumu isteyebilmeliyim ben de.