Kızlar selam. Doğu görevine gidecek eşim. Ben de kadrolu sağlık çalışanıyım. Eş durumu tayinleri yılda 2 kez Ocak ve temmuzda yapılıyormuş doğru mudur?
Mesela ocakta diyelim ki olmadı, ta temmuza kadar bekleyecek miyim?
Bir de süreç nasıl oluyor, sonuçlar hemen açıklanıyor mu?