Normal zamanda çekmiyorum çünkü burnu temiz oluyor. Hastayken ne kadar ihtiyacı varsa o kadar kez çekiyorum. Normalde nefesle çekilenlerden kullanıyordum ve bebeğim ne zaman hasta olsa ben hastanelik oluyordum 40 derece ateşle, baby vac gerçekten muhteşem bir buluş bebeği olan herkesin olmalı kesinlikle. Verilen paranın hakkını veriyor. Hem bebeğimin burnu tertemiz oluyor nefesi açılıyor hem ben bütün hastalık etkenini ciğerlerime çekmiyorum. Bebekten ziyade anne için gerekli bence. Hastalığı hafif düzeyde kapmak başka direkt ciğerlerine çekmek başka. Bebeğim 16 aylık.
Ek olarak burnunu kendim çektiğimde ağlamaktan mahvoluyordu bunu burnuna kendisi tutuyor ben sadece kaymasın diye destekliyorum ve hiç ağlamıyor. Serum fizyolojik sıkmama da alıştı bunun sayesinde resmen kendisi geliyor yüzünü uzatıyor yapmam için