Kızlar alalı 5 gun oldu kızım 11 aylık normalde her gun yatmadan once cekerim burnunu hastalık zamanı sürekli cektıgım ıcın ertesi gün benim bogazım agrıyordu bende baby vac aldım aşırı rahatlıkmış ve onu kullanınca ben cekmiyormusum dedim kızım bıde hırlıyordu ozellıkle uyurken horlar gıbı oluyordu 5 gundur sabah aksam cekıyorum baby vacla en dusuk ayarda serum sıkıp ve hırıltımız kesildi sormak istedıgım sız de surekli olarak kullanıyor musunuz doktora gidemedim gıtsem sorcam en azından burda bilgi sahibi bırı vardır diye dusundum onunla cekınce aşırı rahatlıyor rahat nefes alıyor tabı surekli kullanmanın zararı olur mu diye korkuyorum ve her kullanımda resmen balgam geliyor