Busraozd bizim de kas gevşekliği yok ama 4buçuk aylıkken iki tarafa da dönüyordu hatta 4aylıkkem oturmak istedi şimdi destekli oturuyor desteksiz oturma çalışmaları yapıyoruz kas yorma diye bir şey kas yorulur mu hiç bu bebeklerin kaslarının çalışmaya ihtiyacı var doğduğu gün evde hareketlere başlayanlar bile var atlamayın derim ben elinizden geleni yapın başka bir özel eğitim merkezine sorarsanız iyi olur bence. Down sendromu derneğini arayıp bilgi almak istiyorum derseniz onlar sizi arayıp bilgi veriyor konuşun onlarla da faydalı oluyo