Busraozd benim bir arkadaşım da tarama testlerini yaptırdı hepsi temiz çıktı çocuk doğdu yaklaşık 1 aya yakın zaman sonra anladılar doğduğunda hemen anlamadılarZ çünkü bu bebeklerde emme refleksi çok olmazmış ama bu bebek annesini şapur şupur emmiş doktorlar da şaşırmışlar. Sonradan öğrendiler tabiki arkadaşım çok ağladı çok zorlandı ama Rabbim sabrını veriyor şu an 4 yaşında dünya tatlısı bir çocuk. Hem işin dini boyutu da var cennetin kapısın da beklermiş bu çocuklar hadi içeri git denilmiş annem gelmeden içer girmem derlermiş inşallah hem bu dünya da hem öbür dünya da size kurtuluşu sağlarm