Esoz1110 İstanbuldayız oyun gruplarına götürmeyi düşündüm fiyatları fazla geldi diye vazgeçtim havalar soğuk olduğu için parklara da götüremiyoruz hoş salıncak ve kaydırak dışında bişey de yok çocuk enerjisini atamıyor bile bende avm de oyun alanına götürdüm çok sevdi bütün enerjisini attı birçok yaş gurubundan çocukla beraber keyif aldı bence sosyalleşme adına çok güzel bir adım oldu eşimle karar verdik haftada en az iki gün götüreceğiz 🤌🏼