meryeminannesiii1 hayır hiç güvenli değil ben bes sattım zamanında o dönem de bank asya vardı malum kişinin bankası insanların paraları ve besleri içerde kaldı besleri bizim bankaya aktarıyordum ve çok zor ve kesintiyle aktardılar bana mantıklı gelmediği için de satışını yapamadım zaten 😂 bir kaç ay çalıştım hep aktarım yaptım