meryeminannesiii1 yasayan anne, kayinvalide, dede varsa besi onun adina yaptirip hesap varisi olarak cocugunuzu gosterebilirseniz bu emeklilik zamaninda devlet desteginden tam faydalanmak adina iyi oluyo. Sigortacinizla konusup danisarak acmanizi oneririm. Bes hesabinin fonunu altina, kiymetli madene yatırabilirsiniz.