buseg16 kmomm Evet ya 2 3 kere emip uyuyor benim kızım da sonra bir saha acıktım diye ağlıyor ne yapmamız lazım
kmomm buseg16 emziricez baska çare yok. Zaten bu geçici bir süreç evet emzirmek çok yorucu. Ama en azından sütümüz var da böyle bir derdimiz var. 6 aydan sonra ek gıdaya geçince emzirmede azalacak sütte. Biraz sabır
buseg16 kutsal6363 mama işi eminim zordur gece gündüz demeden kalk yap onu soğut soğuturken bebek ağlar yırtar kendini ama doymamasından bahsetmiştim ben
buseg16 busra653_ biberon da alıyor beni de emiyor uyutmaya çalışırken emzik bile veriyorum biberonu daha doğduğu gibi aldı mesela hiç uğraşmadım açıkçası
kmomm Ezooezz ben solgar brewers yeast kullandım. Çok faydasını gördüm. Sezaryen doğum yaptım ona rağmen tazyikli süt problemim vardı sonra kestim. 1 öğünde 6 adet içiliyor.
mavii_98 buseg16 evet ben emziriyorum bazen saat başı bazen 2 saatte bir kalkıyor amanın daha tok tuttuğu araştırmalarda var görmüştüm anne sütüyle 2 saatte bir ise mama ile 3-4 saatte bir doyurun gibi bir yazı da görmüştüm