lilakids Nur2878 hayır kusmadı burada kustu diyenleri okudum bende bekliyordum kusmasını takip ettim sürekli kusmadı ateşte yapmadı garip çok şükür bugün 3. Günümüz huzursuz bile değildi ilk defaç güzel atlattık inanamıyorum
lilakids Nur2878 inşallah bugün biraz huzursuzdu ama aşının etkisi yavaş yavaş geçiyor umarım sizin bebişinizde hafif atlatır
lilakids Hurremsultan1 aklımıza kötü senaryolar getirmeyelim yoksa aklımıza gelen başımıza gelir kızımın canı acıyınca benim canım yanıyor Rabbim korusun 🥹
lilakids dyaman bir sıkıntı yaşamadık şükür hafif ateş ile atlattık şaşkınım ki huzursuzluk olmadı pek