Kızlar bebeğim daha bir kaç gün önce iyileşti şükür bronşolitti,aşı için bekledim bende zaten hasta iyice sarsılsın istemedim 6 ay 10 günlük sağlık ocağı da aramadı bir hafta daha gecikse bir sorun olur mu ? Ve bu aşı ateş yapıyor mu 4.ay aşısı yapmıştı :(