arkadaşlar ben 3.5 ay önce doğum yaptım ve 3.5 aydır çekiyorum göğüs ucu çatlakları yaraları başta lansinos kullandım fayda etmedi sonra aile hekimine gittim bana madacasol verdi ve bitane antibiyotik hap verdi emziren annelerin kullanabiliceği ve süte geçmeyen kullandım fayda etmedi tekrar gittim gamastan pomad tavsiye ettiler oda kesmedi ardından hametan krem denedim oda fayda etmedi tekrar lansinos kullandım o yumuşatıyor ama tedavi etmiyor gerçekten sonra kantoron yağı denedim alerji yaptı zeytinyağı hindistan cevizi yağı bu yağlar alerji yaptı en son genel cerraha gittim değerlerime baktılar hepsi düşmüş ve bana bir sürü vitamin yazdı tekrar madacasol ve fito verdi emzirmeden önce karbonatlı su ile temizlememi söyledi daha kötü yarıklarım oldu demem oki herkese herşey yaramıyor fakat 2 gündür bolca fito krem sürüyorum ve göğüs pedi gümüş kapak göğüs kalkanı hepsini almıştım bunları bıraktım çünkü nemli kaldığı için iyileşme yapmıyorum hiç bişey takmayın ve bolca fito krem sürün benimki biraz dindi 2 gündür