Geçmiş olsun çok iyi anlıyorum oğlum 2 aylıkken başlayıp 2 aydan fazla süren ciddi yaralarım oldu herkesin tavsiyesini yaptım kullanmadığım krem kalmadı maalesef en son mastit olunca genel cerraha gittim oda biri antibiyotikli biride bitkisel olan adı fitokrem di onları verdim bir haftada onları kullandım sonra da geçti ebe bile şaşırmıştı nasıl geçmez diye değerlerine baktır b12 az olabilir demişti nasıl geçeceğini bilmiyorum tek bildiğim geçiyor emzirmeden hiç bir tat alamadım ağlamaktan artık yorulmuştum inşallah geçer tez zamanda 🤧