benim 3 yaşında kızım var hep ynımda uyuyo kocayı attık salona 3 yıldır salonda uyuyo eeee bidee erkek oğlan doğurdum 8 aylık biri sağımda biri solumda😂😂😂eşim gelmek istyo yanıma ya diyorum hangisini beşiğe alayım büyüğü sığmaz küçüğü gece sürekli emmek için kalkıyo 😂zaten tv izlemeden uyuyamıyo al sana salon koltuk sevgilisi oldu😂zaten doğumlardan sonra horlamay başladım eminim o da rahatsız olur uyuyamaz zaten😂👍