Problem bal kızım. Benim kızım 9 aylık uyurken atabilse takla atar. Yuvarlanıyor keyfince bu yüzden malunuz beşiği sevmedi. Ortamıza aldık ama yine rahat değil hanfendi . Uyanıyor bize çarpıyor . Sonuç eşim oturma odasında uyuyor ama hiç içime sinmiyor. Bebeğe genişçe bir yatak alınsa odası olsa aslında rahat ederdi ama eşim evden çalışıyor çalışma odasına ihtiyacı var . Şuan bulunduğumuz evde kızıma oda yapamam. Ne olacak bu iş böyle ?