Kelebekbocuk merhaba benim oğlum var şu an 16 aylik olacak nöbetleri 6 aydir cok şükür durdu,sabril kullaniyoduk azaltiyoruz şu an,convulex ve b6da kullaniyoruz,gelişimi geri erken doğduğu icinde tabii ki fizik tedavi almiştik 4 5 ay kadar cook iyi geldi şu an yürüyor Rabbime şükür🤲🏼özel eğitime başlamiştik bir ara vermek durumunda kaldik,ağliyor ve benden ayrilmiyor pek,şu an alkiş yapiyor,anne mama isterse diyor,eylül gibi tekrsr baslaticaz desteğe ihtiyacu oldugunu dusunuyorum hala ilaclarda biraz etkiliyomuş diyolar sizin kiziniz nasil nöbetleri vs.