5 yaş oğluma 3,5 ay önce epilepsi teşhisi konuldu.İlaç ayarlaması hala tam tutmadı sanırım her gün uykuda nöbeti oluyordu.dirençli uyku epilepsisi dediler.epixx,keppra,frisium,rivoclon damla,tegretol hepsini kullandık ne nöbet durdu ne agresiflik hırçınlık geçti.Ayrıca sürekli taklidimizi yapıyor hiç konuşmalarımıza odaklanmıyor.
Allah aşkına çocuğumu böyle değiştiren şey ne oldu hastalık mı ilaç yan etkileri mi?
Çocuk hastalar hep mi böyle oluyor.
şuanda tegretol sabah 1 akşam 1,5 kullanıyor birde uyku ilacı.Frisiumu bıraktık bıraktığımız gibi nöbetler uyku dışında da olmaya başladı.Geri başlattı doktor yarım yarım şeklinde.Yarın kontrolümüz var.