jeune_maman Fatmanur68 bende her fırsatta veriyorum ama damla damla içiyor yeteri kadar içmediğini düşünüyorum
Fatmanur68 jeune_maman öyle öyle alışıyorlar canim benim kızım öyle alıştı sevmedikleri için bi anda cok icmiyorlar ancak yavas yavas alısıyorlar
Dnddrn jeune_maman benim biberon surkeli petegin uzerinde ılık duruyor biraz soğuk olunca içmiyor ılık deneyin belki sever inşallah da içer yani
Ebru2015 jeune_maman 2 buçuk aylık olduk bizde mama veyorum o yüzden su da içiriyorum normal suyu içmiyodu boğazına aldırıyordu hep e bebek ten su aldım onu içe biliyor
annesininaslani jeune_maman e bebeğin fuşka diye bi suyu var ondan al dene bazı bebekler seviyormuş su içmeye başlıyormuş